' 20 juli 2010


jaha, ja livet rullar väl på som vanligt men ska väl skriva lite nu ändå.

idag är första dagen på cambridgekuren igen och jag känner mig taggad.
den här gången ska jag köra i två veckor, det har jag redan bestämt.
det kommer bli nå grymt jobbigt men fan, jag ska klara det!
sist körde jag runt en vecka och då tappade jag fyra kilo,
hoppas på något liknande nu också.

sluta röka nu ska jag också göra. två flugor i en smäll tänkte jag.
idag har jag bara rökt tre cigg och det blir kanske en till.
sen från och med imorgon så blir det noll cigg. hoppas jag.

annars då? ja, jag har inge jobb eller så, så det blir mest till att vara ute
i solen och umgås med vännerna. precis vad jag behöver just nu!

det va nog allt jag hade på hjärtat just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0