' 28 juli 2010


hemma i hallsta igen efter två dagar utav bad, sol, shopping och mys!

igår så va vi på skara sommarland, och spelade kort och så i stugan.
idag så har vi shoppat i mariestad och örebro. hittade lite smått och gott:

skor från din sko


ringar från guldfynd och bikbok


"militärjacka" från gina


+ ett par jeanslegins, två toppar från lindex och smått&gott.

skorna är jag helt kär i, dom och mina converse är helt klart favoriterna just nu!

just nu så ligger jag i sängen, tror att john blund är på väg för jag är sjukt trött.
imorgon så blir det hem till virsan igen, på fredag så blir det antingen ut på krogen
med brudarna eller så sticker jag till malmköping och hälsar på pappa och malin
i husvagnen. krogen lockar mer men vi får väl se, är ju trots allt fest på lördag
också, hemmafest i virsan, blir nog bra det!

näe, nu säger jag godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0