' 24 juli 2010


ja, vad ska jag säga? allting är upp och ner, in och ut. men jag lever iallafall.
försöker göra det bästa av allt och sådär.

tänkte att jag kanske, men bara kanske, skulle ta upp det här med bloggen igen.
vi får se hur det går med det så att säga. det finns rätt mycket som jag vill skriva
av mig om men det kan jag inte göra.

mja.

idag så är jag grymt seg iallafall, sov kanske fyra timmar inatt men så är det ibland.
har varit in till stan ett tag med papi och sådär, vad jag ska göra mer idag vet jag icke.

på tisdag så drar jag till skara med mamma och daniel och sover i stuga en natt, mys!
blir massa bad, förhoppningsvis sol och lite shopping kanske, blir nog bra det.

just ja, ser ju lite annorlunda ut nu för tiden på skallen så slänger väl in nån bild:

finaste bilden jag vet.. men yes, så är det just nu. ska bli ljusare men mitt hår är nå sjukt slitet
så nu måste det få vila lite, ett tag iallafall.

ja, det var allt för nu, duschen väntar sen får vi se vad som sker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0